loading...
پاتوق دانلود | Patogh DL
Admin بازدید : 53 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

های صلیبی ۳

اگر شما تاکنون می خواستید یک بازی استراتژی مدیریتی و ساخت و ساز همراه با حمله و دفاع از قلمرو خود را داشته باشید یا به خواسته خود بر مردمتان بد باشید یا آنها را در ناز و نعمت نگه دارید بی شک سری Stronghold پاسخ گوی این نیاز شماست. این سری همواره بر قانون انجام ماموریت ها و در عین حال ساخت و ساز شهر و افزایش قلمرو استوار بوده است. اولین نسخه از این سری در سال ۲۰۰۱ میلادی عرضه شد که طرفداران زیادی را پیدا کرد و یکی از دلایل آن وجود المان “واقع گرایی” در بازی بود. Stronghold 3 ششمین نسخه از این سری محبوب است که مانند نسخه های قبلی توسط استدیوی Fireplay ساخته می شود.

Admin بازدید : 62 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

آفیس یکی از پر کاربرد ترین نرم افزار های شرکت میکروسافت میباشد که هر کاربری که با کامپیوتر کار میکند حتما با آن سر و کار داشته است .

یکی از مهمترین امکانات این نسخه در مقایسه با ویرایش‌های پیشین این نرم‌افزار امکان استفاده از نسخه تحت وب آن می باشد. آفیس ۲۰۱۰ بر روی ویندوز XP با سرویس پک ۳، ویندوز ویستا و ویندوز ۷ قابل اجرا و نصب می باشد. از ویژگی های اصلی این نسخه از راهکار اداری مایکروسافت می توان به ارتقای کیفیت رابط کاربری و افزودن جلوه های بصری گرافیکی نام برد. همچنین دیگر خبری از آشفتگی و سردرگمی که هنگام کار با آفیس ۲۰۰۷ داشتید نیست. سرعت کار با نرم افزار افزایش یافته و یافتن پرونده ها بسیار آسانتر شده است.

Admin بازدید : 83 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

ویرایشگر (Editor) یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. این برنامه ی کم حجم و سریع در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد و با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها را به همه ی کاربران داده است. ولی این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیشفرض در UTF-8 است که باعث بوجود آمدن مشکلاتی در بین کاربران فارسی زبان که اطلاعات چندانی از این مورد ندارند شده است.
همچنین Notepad فقط یک ویرایشگر متن ساده است و شما نمی توانید به راحتی در آن به ویرایش انواع متون و فایل های مختلف بپردازید و فقط قابلیت تایپ را دارید و بس…
حال اگر شما از کاربرانی هستید که با انواع مختلف ویرایشگر ها باید در روز سرو کله بزنید و اگر هم از برنامه نویسانی باشید که با چندین زبان برنامه نویسی کار می کنید پس باید چندین ویرایشگر برای زبان های برنامه نویسی خود نصب کنید و به طور مجزا از آن ها استفاده کنید که این کار واقعا دشواری است.

Admin بازدید : 38 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

Filezilla یک نرم افزار کوچک ولی در عین حال قدرتمند و داری ابزارها و قابلیت های زیادی است این نرم افزار قدرتمند شامل ابزار مدیریت FTP و برای انجام اتصال شما به هاست خود و مدیریت هاست می باشد . این نرم افزار می تواند شما را به آسانی و سریع به دایرکتوری متصل کند تا شما به راحتی فایل های خود را آپلود و دانلود کنید . همچنین این نرم افزار قابلیت آپلود چندین فایل هم زمان را نیز داراست. وطن دانلود با در نظر گرفتن این قابلیت Filezilla را که به شما این اطمینان خاطر را می دهد که با سرعت و امنیت به آپلود کردن فایل ها در هاست خود بپردازید ، معرفی کرده است . همچنین قابلیت های فوق العاده این نرم افزار بعد از استفاده از آن مورد توجه همه قرار می گیرد . کمتر کاربری پیدا می شود که از این گونه نرم افزارها استفاده کند ولی دوباره به کنترل پنل هاست روی آورد . این نرم افزار کاربردی را می توانید از وطن دانلود به صورت رایگان دریافت نمایید .

Admin بازدید : 58 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

Admin بازدید : 85 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Microsoft Office Professional Plus 2013 x86/x64 - نرم افزار مایکروسافت آفیس 2013

اکنون سه سال از زمانی که مایکروسافت نسخه جدید آفیس را عرضه کرده است می گذرد و چند ماهی به عرضه ویندوز 8 مانده است، شاید بتوان گفت که کمی هم از زمان مناسب برای به روزرسانی و ارتقاء این نرم افزار گذشته باشد. اما بالاخره مایکروسافت جدیدترین نسخه این نرم افزار کاربردی را با نام Office 2013 (که به آفیس 15 مشهور است) رونمایی کرد و نمایشی از آخرین نسخه آن را در این مراسم عرضه نمود. مسلماً Office 2013 در نسخه های متنوع زیادی از مدل خانگی گرفته تا اداری عرضه خواهد شد اما هنوز از قیمت هر کدام و پکیج کامل آن رونمایی نشده است.

Admin بازدید : 53 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 6774‏ - آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.

Admin بازدید : 34 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Avira Antivir Rescue System v3.7.16 2012-07-17 - دیسک نجات آنتی ویروس آویرا جهت اسکن سیستم از طریق بوت

آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید، اما نصب آنتی ویروس برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم به ویروس ها مناسب است ولی اکثر آنتی ویروس ها برای تمیز کردن یک سیستم آلوده به ویروس خوب عمل نمی کنند.
از این رو این شرکت نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده انتی ویروس، دیسک نجاتی را به منظور بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده به ویروس، ارائه کرده است. بعضی از ویروس ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد، در چنین مواردی که معمولا فایل Log بوت سیستم شما توسط ویروس پاک شده یا به دلایلی رایانه شما قادر به شناسایی آن نمی باشد، بهتر است به جای نصب مجدد سیستم عامل ابتدا سیستم را از ویروس ها و فایل های آلوده پاکسازی نمود، و حال که دیگر سیستم قادر به شناسایی سیستم عامل نمی باشد، راه حل موجود استفاده از دیسک نجات Avira Antivir Rescue System می باشد که با امکان بوت شدن، این توانایی را به شما می دهد که سیستم را از روی این سی دی راه اندازی نموده و رایانه خود را از ویروس های مختلف پاکسازی نمایید.

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 203
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 318
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,463
  • بازدید ماه : 2,463
  • بازدید سال : 36,716
  • بازدید کلی : 276,554