loading...
پاتوق دانلود | Patogh DL
Admin بازدید : 116 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Max Payne 3 - بازی مکس پین 3
(91/3/13) تغییرات:

1- کرک بازی اضافه گردید.
2- DLC شماره 1 اضافه گردید.
3- آپدیت شماره 1 اضافه گردید.

بازی Max Payne 3 قسمت سوم از سری بازی های پرطرفدار مکس پین است و پس از چند سال که از انتشار قسمت دوم آن می گذرد، ارائه شده است. کاراکتر اصلی بازی یعنی مکس این بار در نیویورک شغلی ندارد و به عنوان یک محافظ شخصی در سائوپائولو برزیل زندگی خواهد کرد. مکس با ظاهری متفاوت و البته جذاب تر و در حالی که موهای سر خود را تراشیده و به مسکن و مشروب خوری روی آورده است در بازی حضور دارد. طراحی فوق العاده و بازسازی فضای نیویورک، کوچه های تنگ و باریک، فضاهای تیره با نور پردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود از عوامل نوآوارنه و فیلم گونه در مکس پین 1 و 2 بود که به همراه ویژگی هایی مانند نشانه گیری های خودکار (شما فقط حدود هدف را تعیین می کنید) و پرش به صورت حرکت اهسته (Slow Motion) زیبایی و سرعت را در بازی دو چندان می کردند.
Admin بازدید : 87 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)

Lionel Messilearning you skills دانلود فیلم آموزش فوتبال توسط لیونل مسی

Lionel Messi learning you skills

امروز برای شما دوستان عزیز فیلم آموزش فوتبالبه وسیله لیونل مسی بازیکن اعجوبه دنیای فوتبال رو آماده دانلود کردم. در این کلیپ مسی تکنیک ها و ترفندهای خاص خود را به صورت مرحله به مرحلهبه شما آموزش می دهد. اینآموزش دارای زیر نویس ساده و روان انگلیسی می باشد و درک آن برای همگان ساده است.

Admin بازدید : 71 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)

rubi Learn English دانلود نرم افزار کم حجم آموزش زبان انگلیسی با روشی جدید Rubi v2.0

.

امروز برای شما کاربران عزیز نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با روشی جدید و نو به نام رابی Rubi آماده دانلود کردم. این برنامه شامل مجموعه ای ارزشمند از جملات، اصطلاحات روزمره ، ضرب المثلها و … می باشد. توسط این نرم افزار کاربردی یادگیری زبان برای همه ما ساده تر خواهد بود.

Admin بازدید : 67 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)

Ebook Tanin book Khordad 91 دانلود کتاب ماهنامه طنین بوک خرداد 91 موبایل جاوا،آندروید و آیفون

امروز برای شما کاربران عزیز کتاب ماهنامهطنین بوک نسخهخرداد ماه ۹۱ رو آماده دانلود کردبم. این کتاب موبایل به صورت جاوا و آندروید و نسخه epub ( مخصوص تبلت و آیپاد و آیفون و کتابخوان های الکترونیکی) می‌باشد و قابل نصب بر روی تمام گوشی هایی که سیستم عامل آندروید یا جاوا را ساپورت می کنند می باشد.

Admin بازدید : 68 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)

Firefox50121221111 دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 13.0 Final/14 Alpha 2/15 Alpha 1

.

نسخه فارسی + Mozilla Firefox 13.0 Final

Mozilla Firefox 14 Alpha 2 + Mozilla Firefox 15 Alpha 1 x86/x64

.

(91/3/13) تغییرات:

اضافه شدن ورژن جدید Mozilla Firefox 13.0 Final

Mozilla Firefox رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت آن وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد.

Admin بازدید : 81 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)

28370682712324749225 دانلود فیلم آخرالزمانی 313 زندگی یکی از یاران حضرت مهدی (عج)

.

در این مطلب دانلود فیلم جذاب ۳۱۳ , قرار داده شده است . این فیلم زیبا کاری از شیعیان لندن است و به داستان زندگی جوانی می پردازد که طی اتفاقاتی عجیب به دین اسلام مشرف می شود و در نهایت یکی از یاران حضرت مهدی (عج) می گردد .

Admin بازدید : 74 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود DiRT: Showdown - بازی درت:مسابقات نهایی

طبق گفته Codemasters عنوان DiRT: Showdown یکی از درگیرکننده ترین بازی های آن ها است. آن ها انرژی زیادی روی این بازی گذاشته اند و بخش چندنفره بزرگی را برای آن تهیه کرده اند. سیستم جدید RaceNet هم که رکوردهای شما را ثبت می کند، خیلی جالب کار شده، اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بخش تک نفره چطور است و این جایی است که Codemasters اشاره می کند که این بخش هم مانند قسمت چندنفره آن حرفه ای و جذاب شده است. منوها، ماشین ها و گرافیک محیط همانند DiRTهای قبلی زیبا هستند و همه چیز شبیه به روند کلی بازی های قبلی Codemasters است.
مسلماً این بازی DiRT 4 نیست و کمی از هسته و روند اصلی این سری دور شده است. Showdown به طور کلی به 3 بخش تقسیم می شود. بخش دایره ای که اشیاء زیادی هم در آن وجود دارند و پر از مسیرهای انحرافی، میان بر و شیب های بلند برای پرش است. مسابقه دیگر Hoonigan است که بیشتر حرکات نمایشی در آن اجرا می شوند و بیشتر می توان آن را قسمت FreeStyle نام گذاری کرد. این قسمت شبیه به بخش های کن بلاک (Ken Block) در DiRT 3 است و باید همانند ویدئوهای معروف او حرکات نمایشی انجام دهید. گیم پلی بازی و کنترل ماشین ها نسبت به قبل روان تر شده و دقیقاً همانند یک بازی Arcade اجرا می شود. بخش Hoonigan اینبار پیشرفت های زیادی داشته است.

Admin بازدید : 61 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)

1294225991 wallpapers mania.033 دانلود والپیپر های زیبا و گوناگون – Wallpapers Mania 033

شما شاهد سری سی و سوم از والپیپر های زیبا و گوناگون منظره و تصاویر انتزاعی و … با فرمت jpg و کیفیت بالا می باشد. افراد بسته به ذوق و سلیقه خود می توانند از این پک جدید والپیپر برای تزیئن بک گراند دسک تاپ خود استفاده کنند.

Admin بازدید : 46 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود کتاب خاطراتی از زندگانی امام خمینی

سیّد روح‌الله مصطفوی موسوی خمینی (امام خمینی) فقیه، مرجع تقلید شیعه، نویسنده، شاعر و اولین رهبر ایران در نظام جمهوری اسلامی بود که انقلاب ۱۳۵۷ ایران را رهبری کرد و در پی به نتیجه رسیدن آن، نظام جمهوری اسلامی ایران را بنیان گذارد و تا پایان عمرش رهبر ایران ماند. وی یکی از نظریه‎پردازان ولایت فقیه به شمار می‌رود.در کتاب حاضر خاطرات و لطافت های زندگانی امام خمینی را بررسی می کند.

Admin بازدید : 111 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)

قسمت ۸ سریال فوق العاده دیدنی و جناییMagic City – شهر جادوییمحصول ۲۰۱۲ کانال Starz آمریکا

کیفیت HD720 اضافه شد

زیرنویس فارسی قسمت ۷ اضافه شد

دانلود فصل 1 سریال Magic City   شهر جادویی با زیرنویس فارسی

لینک IMDB
فرمت فایل : MKV
موضوع : درام | جنایی | رازآلود
شبکه : Starz
کیفیت : بسیار عالی ۴۸۰p
حجم هر قسمت : ۲۰۰
زمان هر قسمت : ۴۵ دقیفه
زیرنویس فارسی :دارد

کارگردان : Mitch Glazer

مترجمین :آرین Drama و علیرضا Oceanic 6

خلاصه داستان:روایتگر دار و دسته خلافکارهای میامی در دهه ۶۰ میلادی، حول محور یک هتل و داد و ستد مدیر هتل با یکی از خلافکاران مشهور شهر میچرخد…

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,324
  • بازدید ماه : 2,324
  • بازدید سال : 36,577
  • بازدید کلی : 276,415