loading...
پاتوق دانلود | Patogh DL
Admin بازدید : 61 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار سرگرم کننده Yummحسابی می توانید بخندید. این موجود بامزه و خوش خنده را با حرکات دست خود حسابی می توانید قلقلک بدهید و بخندانید. این بازی سرگرم کننده با وجود افکت های زیبا و صداهای دلنشین می تواند بسیاری از افکار بد را از ذهن شما دور کند و شما را وادار به خندیدن با این موجود بامزه کند.

(ادامه…)

دانلود + ادامه مطلب
Admin بازدید : 105 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

عکس خود را زامبی کنید با نرم افزار ZombieBooth v3.05 ، آندروید

اگر زامبی شوید چه شکلی میشوید؟!Zombie Boothیک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی است که یک عکس دو بعدی از شما تحویل میگیرد و به شما یک زامبی سه بعدی تحویل می دهد! شما با این نرم افزار می توانید از یک چهره،چندین زامبی متحرک با اشکال مختلف بسارید. مراقب باشید صفحه را لمس نکنید، که زامبی ساخته شده انگشتتان را گاز خواهد گرفت!!

(ادامه…)

دانلود + ادامه مطلب
Admin بازدید : 71 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مجموعه صداهای حیوانات Animal Sounds v1.1 ، آندروید

حیوانات بسیاری در سراسر دنیا وجود دارند که صداهای زیبائی دارند. اکثر کاربران دوست دارند که در مجموعه ای تمام صداهای این حیوانات را همراه خود داشته باشند.Animal Soundsاین امکان را به شما می دهد تا بتوانید صدای بیش از ۱۰۰ حیوان را همیشه همراه خود داشته باشید و از آن لذت ببرید. این نرم افزار همچنین می تواند یک نرم افزار آموزشی بسیار موفق برای آموزش کودکان باشد.

(ادامه…)

دانلود + ادامه مطلب
Admin بازدید : 51 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

تقویم فارسی Android persian Calendar 7.1

دانلود رایگان تقویم فارسی Android persian Calendar 7.1 مخصوص آندروید

دانلود رایگان تقویم فارسی Android persian Calendar 7.1 مخصوص آندروید

Android persian Calendar نرم افزار آندروید دیگری برای نمایش تقویم فارسی در گوشی های موبایل آندروید می باشد. این نسخه دارای محیط کاربری زیبایی می باشد که می توانید آنرا در ادامه مطلب دانلود نمایید.

(ادامه…)

دانلود + ادامه مطلب
Admin بازدید : 170 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

||دانلود سریال کره ای درام و ترسناک بسیار زیبایدادستان خون آشام با زیرنویس فارسی ||

لینک مستقیم اختصاصی مای کره

İmage

مشخصات
نام : دادستان خون آشام / 뱀파이어 검사 / Vampire Prosecutor
ژانر : تخیلی ، رمز آلود
تعداد قسمت : ۱۲
شبکه پخش : OCN

دوره پخش : 2011
زمان پخش : یک شنبه ساعت ۲۴:۰۰-۲۳:۰۰
اطلاعات بیشتر : Asianwiki

خلاصه داستان
دادستان مین ته یون قربانی یک خون آشام می شود و خود تبدیل به خون آشام می شود. اما او تسلیم میل خود به نوشیدن خون از انسانهای زنده نمی شود و تصمیم می گیرد یا نوشیدن خون مردگان به زندگی خود به عنوان یک دادستان عدالت طلب ادامه دهدته یون همچنین از تواناییهای جدید خود برای کشاندن افراد قدرتمندی که معمولاً ورای قانون به کارهای خلاف خود مشغولند استفاده می کندپرونده ای عجیب به دادستان مین محول می شود که قاتل آن ظاهراً یک خون آشام است.ته یون حالا می داند که تنها نیست. او همچنین سعی می کند دلیل تبدیل شدن خودش به یک خون آشام را در خلال بررسی پرونده هایی که به او محول می شوند پیدا کند...
بازیگران
Vampire Prosecutor (Korean Drama)-Yeon Jeong-Hun.jpg Vampire Prosecutor (Korean Drama)-Lee Young-Ah.jpg Vampire Prosecutor (Korean Drama)-Lee Won-Jong.jpg Vampire Prosecutor (Korean Drama)-Jang Hyun-Sung.jpg
Yeon Jeong-Hun Lee Young-Ah Lee Won-Jong Jang Hyun-Sung
Min Tae-Yeon Yoo Jung-In Hwang Soon-Bum Jang Chul-Oh
Prosecutor Prosecutor Detective Chief Prosecutor

Admin بازدید : 814 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

||دانلود سریال کره ای تاریخی و فوق العاده زیبای شکارچیان برده با زیرنویس فارسی ||

لینک مستقیم اختصاصی مای کره

مشخصات

نام: 추노 / Chuno
نام های دیگر: Pursuing Servants / Slave Hunter
ژانر : Historical, fusion
تعداد قسمت : 24
شبکه پخش : KBS2
کارگردان: Kwak Jung Hwan
دوره پخش : 2010 اطلاعات بیشتر : Asianwiki

خلاصه داستان
داستان در بیست و ششمین سال سلطنت شاه اینجو میگذره . لی ته گیل(جانگ هیوک) ازخانواده سرشناسی است که در محل زندگیش به خدمتکار جوانشون اونیون ( لی داهه) علاقه داره وقتی پدر ته گیل متوجه این موضوع میشه دختر رو شکنجه سختی میدهد.از اون طرف برادر اونیون که همیشه از برده بودن ناراضی بود به کمک خواهرش میاد و خانه ی ته گیل را آتش زده و با هم فرار میکنند. آتش همانا و سوختن خانواده ته گیل همان.
در این برهه زمانی بدلیل کشمکش های خاص سیاسی عده زیادی از مردم به عنوان برده در خدمت افراد مال دار و ثروتمند بودند و در این بین بسیاری از این برده ها دست به فرار میزدند . از همین رو یک گروه خاص که نقش تعقیب کننده و شکارچی برده ها رو به عهده داشتند به وجود آمدند که این برده ها را دستگیر و به صاحبان مورد نظر تحویل میدادند و پول میگرفتند.سونگ تا هی(اه جی هو) ژنرال کارکشته ارتش است كه به دليل تهمتي كه به او زده شد، به بردگي درآمد و پس از فرار با اونیون ملاقات و عاشق او میشود. حال10سال از آتش سوزی گذشته و ته گیل به دلیل گرفتن انتقام از اونیون به شکارچی برده ای بی رحم تبدیل شده است.

جوایز

برنده جایزه بهترین بازیگر سال( Daesang ) توسط جانگ هیوک از جشنواره ۲۰۱۰ کا بی اس
برنده جایزه بهترین زوج بازیگری توسط جانگ هیوک و لی داهه از جشنواره ۲۰۱۰ کا بی اس
برنده جایزه بهترین بازیگر مرد توسط اوه جی هو از جشنواره ۲۰۱۰ کا بی اس
برنده جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد توسط سونگ دونگ ایل از جشنواره ۲۰۱۰ کا بی اس

بازیگران

The Slave Hunters-Jang Hyuk.jpg The Slave Hunters-Ji-ho Oh.jpg The Slave Hunters-Da-hae Lee.jpg The Slave Hunters-Hyeong-jin Kong.jpg The Slave Hunters-Jong-hyeok Lee.jpg
Jang Hyuk Oh Ji-Ho Lee Da-Hae Kong Hyung-Jin Lee Jong-Hyeok
Dae-Gil Tae-ha Hye-Won Eop-bok Cheol-woong Hwang
Admin بازدید : 154 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

||دانلود سریال کره ای کمدی و درام مدرسه ای زیبای ماهی خالخالی همراه با زیرنویس فارسی ||

لینک مستقیم و آپلودباز اختصاصی مای کره

مشخصات سریال
عنوان : 달려라 고등어 / Mackerel Run
ژانر:Comedy, Drama, High School
تعداد قسمتها :8
شبکه ی پخش : SBS
تاریخ پخش : 2007
اطلاعات بیشتر : Asianwiki

خلاصه ی داستان
چا گونگ چانبا بازیلی مین هو پسریه که در تیم فوتبال مدرسه میونگ مون بازی می کنه ولی به دلیل اینکه در یکی از مسابقات مهم به تیم خودی گل زده مورد غضب مربی و بازیکنان تیم قرار میگیره طوری که اون تصمیم میگیره که مدرسه رو ترک کنه ولی در همین حین دانش آموز دختری جدید به نام مین یون سو با بازی مون چه ون به مدرسه اونا منتقل میشه.چا گونگ چان که قبلا بخاطر گرفتن شال مین یون سو به رودخونه افتاده بود و با اولین نگاه به اون تغییری رو در قلبش حس کرده بود با فهمیدن این موضوع که اون به مدرسه اشون اومده از ترک مدرسه منصرف میشه . مین یون سو به همون کلاسی که چا گونگ چان در اون هستش منتقل میشه . چا گونگ چان سعی می کنه که به مین یون سو نزدیک بشه ولی مشکل بزرگ چا گونگ چان اینه که اون بدلیل غیبت های بسیار زیادی که کرده در خطر اخراج از مدرسه قرار داره و اگر فقط یک جلسه دیگه غیبت کنه بطور قانونی از مدرسه اخراج میشه.این مساله باعث اتفاقات خنده دار و جالبی میشه . اون تمام سعی خودش رو می کنه که دیگه یک جلسه هم غیبت نکنه و در کنار اون کم کم به مین یون سو نزدیک میشه ...

بازیگران

Mackerel Run-Lee Min-Ho.jpg Mackerel Run-Moon Chae-Won.jpg Mackerel Run-Kwon Se-In.jpg Mackerel Run-Jeong Yun-Jo.jpg
Lee Min-Ho Moon Chae-Won Kwon Se-In Jeong Yun-Jo
Cha Gong-Chan Min Yoon-Seo Baek Hun Yoon Se-Mi
Admin بازدید : 45 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار مدیریت و شتاب دهنده سرعت دانلود می باشد که برای شما امکاناتی فراهم می نماید تا با نهایت سرعت و امنیت کامل به مدیریت و دریافت فایل ها از اینترنت بپردازید. از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می توان به افزایش سرعت دانلود تا چندین برابر ، استفاده کم از حافظه سیستم ، سازگاری کامل با اکثر مرورگرهای وب موجود ، دانلود از سایت های ویدئویی ، سیستم آنتی ویروس و ده ها مورد دیگر نام برد که DAP را به دانلود منیجر محبوبی تبدیل نموده است.

Admin بازدید : 58 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

CS6

نمی دانیم که اصلا از کجا باید آغاز کنیم ؛ از کجا شروع کنیم که شایسته این نرم افزاری باشد که قرار است شما کاربران عزیز در این مطلب کمی با آن آشنا شوید ، هرچند که مطمئنا اکثر شما با این ابزار بسیار قدرتمند آشنایی داشته و چه بسا منتظر این نرم افزار بوده اید تا از این نسخه جدید و امکاناتی که برای شما در نظر گرفته شده است نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را در ویرایش تصاویر به نمایش بگذارید. شاید آن چیزی که در مورد این نرم افزار می دانیم و امکاناتی که از آن سراغ در مقایسه با کاربران حرفه ای که با این نرم افزار آشنایی زیادی دارند در حد صفر باشد. کارهایی که این ابزار می توان انجام داد می تواند نظر یک بیننده را ۳۶۰ درجه تغییر دهد. اما نام نرم افزار چیست؟ احتمالا اکثر شما متوجه شده اید که این ابزار Adobe Photoshop نام دارد. کامل ترین نرم افزاری که می توان در زمینه ویرایشگر های تصاویر از آن یاد کرد ؛ ابزاری فوق العاده کامل و البته بسیار گران قیمت که در سراسر جهان اگر معروف ترین نرم افزار نباشد یکی از مشهورترین ابزارهایی است که تا به حال عرضه شده است.

Admin بازدید : 85 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

مایکروسافت به تازگی نسخه های آزمایشی و ابتدایی ویندوز ۸ را به نمایش گذاشته است، ویندوز ۸ با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی ۲۵ سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلاً با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید. بالاخره نسخه ی آزمایشی این ویندوز تنها برای تست در دسترس کارشناسان قرار گرفت و توسط برخی از گروه های هک برای استفاده عموم در اینترنت به اشتراک قرار داده شده است. این ویندوز بسیاری از ویژگی های ویندوز ۷ را داراست و خبرها حاکی است که مایکروسافت قصد دارد نسخه فینال این ویندوز را در سال ۲۰۱۲ منتشر کند در نتیجه در طی این یکسال نسخه های آزمایشی بسیار زیادی از این ویندوز منتشر خواهد شد. همچنین در رابطه با ویژگی های این ویندوز میتوان به اضافه شدن امکانات جدید همچون Mobile ARM Processors وSystem-On-a-Chip (SoC)i اشاره نمود. علاوه بر این ظاهر ویندوز نیز دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده است.

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 516
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,661
  • بازدید ماه : 2,661
  • بازدید سال : 36,914
  • بازدید کلی : 276,752