loading...
پاتوق دانلود | Patogh DL
Admin بازدید : 87 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار رادیو برای کامپیوتر RarmaRadio 2.62.4 Multilanguage

RarmaRadio یکی از نرم افزارهای معروف رادیو برای کامپیوتر است. در واقع شما با نصب این نرم افزار بر روی کامپیوتر خود صاحب یک رادیو کاملآ رایگان خواهید شد. شما با داشتن یک اینترنت معمولی به راحتی با کمک این برنامه می توانید ایستگاه های مختلف رادیویی را در کامپیوتر خود دریافت کنید و به برنامه های مورد علاقه خود گوش دهید. یکی از قابلیت های این نرم افزار ضبط برنامه های رادیویی است که با استفاده از این قابلیت می توانید موزیک های در حال پخش از برنامه های رادیویی را در کامپیوتر خود ذخیره کنید. همچنین این نرم افزار از چند کانال تلویزیونی هم پشتیبانی می کند که می توانید علاوه بر دریافت ایستگاه های رادیویی، برنامه های شبکه های مختلف تلویزیون را نیز در کامپیوتر خود تماشا کنید.

Admin بازدید : 77 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دانلود و مشاهده آفلاین وب سایت ها با Maxprog Web Dumper 3.3.3

اگر شما در حال مشاهده صفحات وب سایتی هستید و می خواهید تمام صفحات آن را برروی هارد خود ذخیره کنید و به صورت آفلاین آن را مشاهده کنید ، این نرم افزار بسیار مفید است . شما را قادر می سازد تا یک صفحه وب را به همراه تمام فایل های تعبیه شده در آن نظیر عکس ها ، فایل های صوتی و ویدئویی در هارد دیسک خود ذخیره نمایید . تمام صفحات با فرمت Html در هارد شما ذخیره میشوند و این قابلیت را دارید تا تنها لینک های مورد نظر شما مورد پردازش قرار بگیرند . پشتیبانی از احراز هویت برای سایت های محافظت شده با رمز عبور ، پشتیبانی از پروکسی ، اکسپلورر سایتهای ذخیره شده ، موتور هوشمند عنکبوت تعریف پذیر و … از سایر قابلیت های این نرم افزار می باشند.

Admin بازدید : 71 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

یوزرنیم و پسورد آنتی ویروس نود ۳۲ ESET NOD32 Username and Password

ESET NOD32 Username and Password 98download New Username and Password ESET NOD32
مخصوص نرم افزارهای: ESET NOD32 Antivirus / Smart Security 3 ، ۴ ، ۵

تاریخ انتشار: ۱۳۹۱٫۰۲٫۱۹ – ۰۸٫۰۵٫۲۰۱۲

همانطور که می دانید برای داشتن یک نرم افزار امنیتی قوی نیاز است که آن را روزانه از طریق اینترنت آپدیت کنید. همه ی کسانی که از نرم افزار های امنیتی شرکت معروف ESET استفاده می کنند می دانند که برای آپدیت Antivirus و Smart Security این شرکت باید قبل از آپدیت جدید ترین یوزرنیم و پسورد آنرا وارد نرم افزار کنند تا برنامه بتواند برای آپدیت به سرور شرکت متصل شود. معمولآ اعتبار این یوزرنیم و پسورد ها بین ۵ تا ۸ روز می باشد که پس از آن فاقد اعتبار بوده و دیگر کار نمی کنند در نتیجه باید از Username و Password های جدید تر استفاده کنید.

جهت مشاهده یوزرنیم و پسورد ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

Admin بازدید : 76 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Bitdefender Offline Update 98download دانلود آپدیت آفلاین بیت دیفندر New Bitdefender Offline Update
تاریخ آپدیت: ۱۳۹۱٫۰۲٫۱۹ – ۰۸٫۰۵٫۲۰۱۲
مخصوص نرم افزارهای:

BitDefender Antivirus / Internet Security / Total Security 2010-2011-2012

trans دانلود آپدیت آفلاین بیت دیفندر New Bitdefender Offline Update

یکی از قدرتمند ترین و معروفترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی BitDefender است که قطعآ اکثر شما Antivirus ، Internet Security و Total Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزارهای امنیتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت بیت دیفندر در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت نودوهشت دانلود به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت BitDefender این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است …

Continue reading “دانلود آپدیت آفلاین بیت دیفندر New Bitdefender Offline Update” »

Admin بازدید : 113 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

شرکت خودروسازی لامبورگینی ایتالیا، محصول جدید خود را در نمایشگاه خودرو ژنو 2012 به نمایش گذاشت .

به گزارش ام ام ایبه نقل از روزنامه "واشنگتن پست"،این خودروی جدید به نام "لامبورگینی آونتادور جی" (Lamborghini Aventador J) محصول از سری لامبورگینی آونتادور است.

در این محصول نسبت، سقف خودرو حذف شده و به موتور محرکه 12 سیلندری مجهز شده است. قدرت موتور این خودرو 700 اسب بخار است و حداکثر سرعت آن به 300 کیلومتر در ساعت می رسد.
قیمت این خودروی جدید دو میلیون و 760 هزار دلار است .

براساس متن منتشر شده در سایت ویکی پدیا،لامبورگینی شرکتی ایتالیائی و سازنده خودروهای اسپورت است. دفتر مرکزی این شرکت در دهکده‌ای کوچک به نام سن آگاتا بولونیز در نزدیکی بولونیا در کشور ایتالیا قرار دارد.

این شرکت در سال ۱۹۶۳ توسط فروچیو لامبورگینی که دارنده یک کارخانه تراکتور سازی موفق بود، تاسیس شد.
لامبورگینی هم اکنون تابع شرکت آلمانی آئودی است که خود تابعه شرکت فولکس واگن می‌باشد.

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 214
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 370
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 3,317
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,462
  • بازدید ماه : 5,462
  • بازدید سال : 39,715
  • بازدید کلی : 279,553